Thursday 17 August 2017

Forex Facebook Annonser


Skapa Facebook-annonser Bild, titel och annonstext När du skapar en annons på Facebook, vilka är de viktigaste funktionerna Här går vi igenom de tre elementen En annons består av bild, titel och kroppstext och ger bästa praxis för skapandet av Facebook-annons. Bildens viktigaste När du pratar med annonsörer om vad som är viktigast när du skapar Facebook-annonser säger alla samma sak. Bilden är vad som gör eller bryter en annons. Det är vad som gör ögat för annonsen, och utan en stor uppmärksamhet gripare kommer du svårt att locka klick. Så när du skapar och utformar annonser för Facebook, se till att du satsar på att välja bilder. Detta kommer att ha stor inverkan på slutresultatet. I många fall avgörs huruvida annonsen lyckades eller inte. Facebook Annonsbilder Storlek och färg Först och främst finns det några tekniska specifikationer som du behöver tänka på. Maximal storlek för bilder ändras beroende på vilken annonstyp du skapar. Du kan hitta dessa storlekar genom att besöka Facebooks-annonsguiden. Vi kan säga vad vi vill om dessa regler, men om vi inte följer dem och väljer en bild som inte följer dessa standarder, kommer programvaran att ändra storlek på bilden och chansen är att det kommer att bli konstigt . Om du också har text i bilden, se till att den är läsbar i det lilla formatet. Håll dig borta från blått och vitt En sak du måste ta hänsyn till när du skapar Facebook-annonser är bildens färger. Detta är sant oavsett vilken typ av annons du gör och vilken produkt du annonserar. Eftersom allt på Facebook är vitt och blått, är en annons med en vit och blå bild en katastrof. Det kommer bara att smälta in i bakgrunden. Istället bör du gå för färger som sticker ut ljusröd och grön har visat sig vara bra uppmärksamhet grabbers. Om du vill använda din företags logotyp i annonsen, och dess vita och blåa, överväga att placera en kant runt den eller ändra färgerna. Om du inte får ändra logotypens utformning, måste du förmodligen använda en annan bild. Vid utformning av Facebook-annonser är färgerna alltför viktiga. Vad är en bra Facebook-annonsbild? Vilken bild du ska välja beror mycket på vad du annonserar vad din produkt är och vad dina intentioner är. Det finns emellertid några vanliga bilder som används när du skapar annonser. Dessa har olika egenskaper. Logotyper: För ett välkänt varumärke kan en logotyp fungera bra. Om Facebook-användare ser logotyper från, säger Apple, Coca Cola eller Nike i annonsfältet, förstår de omedelbart vad annonsen handlar om och deras uppmärksamhet dras där automatiskt. Om logotypen inte säger något till användaren, å andra sidan, kommer folk inte klicka. Varför ska de när de inte vet vad annonsen handlar om Det spelar ingen roll hur väl utformad logotypen är när den inte innehåller någon information. Så för de flesta annonsörer är logotypen inte det bästa valet. Människor: När du loggar in på din Facebook-sida och tittar på annonserna ser du att en majoritet av dem har bilder av människor. Anledningen är enkel. Bilder på personer ger din annons personlighet, vilket lockar klick. Många annonsörer säger att du ska använda bilder av kvinnor när man annonserar för män och vice versa, men det är inte så enkelt. Återigen, tänk på vad du annonserar din produkt och vilka signaler du vill skicka. Det kan fungera med en leende, attraktiv kvinna, men en seriös gammal man kan också vinna över besökaren om den representerar ditt varumärke. När du skapar Facebook-annonser, försök också att hålla dig borta från alltför generiska, stock photo people. De ser falska ut och kommer inte att locka lika mycket uppmärksamhet som riktiga människor. Tänk på det, Facebook är ett socialt nätverk där du ansluter till vänner. Ett lager-foto karaktär ser inget ut som dina vänner, rätt Produkter: Om du annonserar för att sälja ett specifikt objekt, säg mobiltelefoner. Vanligtvis fungerar en bild av telefonen bäst. Naturligtvis kan du få fler klick med en annan bild, något mer spektakulärt, men antalet klick är inte allt du borde mäta. Om ditt mål är att konvertera folket klickar och faktiskt säljer telefoner, är kvaliteten på klicken på annonsen generellt högre om besökarna klickar av de rätta orsakerna. Skapa en infångad annonstitel Den näst viktigaste faktorn du måste tänka på när du försöker skapa effektiva Facebook-annonser är titeln. Med 25 tecken måste du förklara varför folk ska klicka på din annons och kanske viktigare, varför de ska följa din instruktion när de når sin destination om det gillar din fan sida eller gör ett köp i din webbutik. Men hur skapar du en bra Facebook-titel Skapa ett klart anrop till handling De bästa annonserna är ofta klickbara även utan kroppstexten. Bilden och titeln ska tillsammans förklara vad annonsen handlar om och ge besökaren en anledning att klicka igenom. Därför bör du försöka inkludera ditt erbjudande i titeln. Gör det tydligt till handling. Kör du en 70-försäljning, skriv det du säljer telefoner till 20, skriv det du erbjuder gratis nedladdningar till din webbapplikation, skriv det. Använda varumärke i titeln Om du tittar på Facebooks egna riktlinjer för reklam, föreslår de att du ska använda ditt företagsnamn i titeln, speciellt om ditt mål är varumärkesigenkänning. Men precis som en okänd logotyp lägger inte något verkligt värde till din annons, ett varumärke som väldigt få vet om inte gör det sticka ut. Återigen, om ditt varumärke är starkt, dra nytta av det. Om inte, försök ett annat meddelande. Slutligen, se till att du aktiverar korrekt. Har inte alla bokstäver i stora eller små bokstäver, det betyder bara att du antingen skriker eller viskar. Följ dessa riktlinjer och du får det rätt. Facebook Ad Body Text Vi vill inte säga att kroppstexten inte är viktig. I vissa fall behöver du 90-teckentexten för att förklara varför en Facebook-användare ska klicka på din annons. Använd det utrymmet klokt och försök att inkludera vilket mervärde som helst av din produkt. Detta kan också vara den plats där du ger en introduktion av vem du är, vad varumärket är, var du befinner dig och så vidare. Men om du inte känner att du inte behöver använda alla 90 tecken för att få ditt meddelande igenom, då inte. Vissa annonsörer försöker alltid fylla i fältet, men om din berättelse är perfekt efter 60, stanna där. Var informativ, Dont Brag eller Lie En sak Facebook säger i deras annonseringsriktlinjer är att hålla det enkelt och det gäller verkligen en text i en annons. Var informativ, förklara vad som är bra med din produkt och varför folk borde klicka och inte skriva tomma fraser om du är världsledande och ett bra företag. Webbmiljön blir immun mot dessa clichs, särskilt när vi hör dem från företaget själv. Du borde också hålla fast vid sanningen, vilket är sant i varje del av annonsen. Du kan få mycket klick om du böjer sanningen lite, men du har svårt att göra klick till favoriter eller försäljning när målsidan inte kan leva upp till besökarnas förväntningar. Sammanfattningsvis förklara fördelarna med dina produkter, berätta för din unika säljpunkt, skryta inte och försök att inte låta som alla andra. Och om du kan ta med några känslor i din annons kan du skapa en vinnare. Gillade den här bloggen Dela det Bäst Facebook-annonser Läs vidare Facebook Marketing Strategy: Här går vi igenom hela processen för att skapa, publicera och analysera dina Facebook-annonser. Vi beskriver hur man deltar målgruppen på ett effektivt sätt och hur man använder resultaten och statistiken för att ytterligare förbättra annonsresultatet. Checklista till en framgångsrik Facebook-kampanj: Om du vill se till att du har allt planerat innan du startar din Facebook-kampanj, använd den här checklistan. Skriv ut det, skriv anteckningar i det och ta med det till mötet om du vill presentera ditt arbete. När du kan kryssa alla rutor är du redo att börja annonsera. Guide till Facebook-annonser: Vad är de olika annonseringsalternativen när du kör Facebook-annonser Faktum är att det finns en hel del av dem. Vi tar en djupare titt på annonstyperna och försöker förklara detaljerna för var och en av dem. Prova Qwaya gratis. Inga kreditkort krävs. Se planer och prissättningGoogle Ads Vs. Facebook-annonser Universal tillgång till internet via smartphones, surfplattor och datorer har drivit framgången för många företag. Mest synnerligen har Google (GOOG) och Facebook (FB) bevittnat störande tillväxt till följd av teknisk innovation. Konsumenterna är i stor utsträckning bekant med Google som dominerande sökmotorplattform. Google opererar dock i flera vertikaler som består av mobila operativsystem, hårdvara, videokonst och sociala medier. Facebooks uppstigning kom till följd av utbredd användning av sin sociala medieplattform. Att ansluta familjer, vänner och kollegor via en lättåtkomlig webbplats var nyskapande då. Men förutom att erövra sociala medier består Facebooks affärsverksamheter av förvärven av Instagram. WhatsApp. och Oculus VR. för att nämna några. Den fortsatta framgången för både Google och Facebook kan krediteras till deras inträde på nya marknader. Medan webbaserad sökning och sociala medier har lyckats med båda företagens framgångar, är det de annonseringstjänster som erbjuds av Google och Facebook som driver fortsatt omsättningstillväxt. Med massiva publikgrupper fungerar Google AdWords och Facebook-annonser både via annonseringskanaler som betalas per klick. På samma sätt har mobilannonsering en ökande roll i båda företags reklaminsatser. Även om skillnaden mellan de två annonseringstjänsterna kan vara uppenbar är det svårt att kvantifiera den maximala avkastningen på investeringen. (För mer, se: Hur Facebook, Twitter, sociala medier tjänar pengar från dig.) Google AdWords-amp AdSense genererar över 90 av intäkterna under ett visst år, reklambränslen Googles expansion. Google AdWords är en online-annonseringstjänst som gör det möjligt för företag att utnyttja nya målgrupper. Företagen bjuder på placering av en annons och nyckelord som utlöser företags webbplatser. AdWords fokuserar främst på nyckelord som användare skriver in i sökningen. Sökningar med nyckelord kommer att utlösa annonser på webbsidan. Genom effektiv sökmotoroptimering och Google AdWords kan företag på ett smidigt sätt locka till sig webbplatstrafik. Företaget belastar endast kostnad per klick, när annonsen har klickats. På samma sätt erbjuder Google AdSense annonsplacering i bloggar och webbplatser. Företag som visar annonser med AdSense genererar inkomster från Googles intäkters delprogram. En utgivare mottar 68 av intäkter från innehållsannonser och 51 från sökannonser. Liksom AdWords säljs annonsutrymmet från AdSense till en kostnad per klick. (För mer, se: Hur gör Google sina pengar) Facebook-annonser Som Google, tjänar Facebook intäkter från annonser som säljs till företag. I själva verket genereras en majoritet av Facebooks intäkter från webbplats - och mobilannonsering. I motsats till AdWords riktar sig Facebook-annonser på användarprofiler. Annonsörer kan använda information som ålder, kön och geografisk plats för att rikta in sig på ett publikenätverk. Dessutom kommer användarvillkor att generera utseenden av annonser som sökord på Google AdWords. På grund av arten av Facebooks hemsida tenderar den genomsnittliga sessionen att vara mycket längre än en vanlig Google-sökning. Som ett resultat av detta ger användarinformation som samlas in från Facebook en bättre representation av enskilda konsumentvanor. Annonsörer använder det här för att rikta publiken mer sannolikt att köpa sina företags varor eller tjänster. Mobilannonsering Under de senaste 10 åren har utbyggnaden av mobilteknologi förändrat konsumentlandskapet. Från starten av smarttelefonen och senare tabletten har mobilannonsering blivit det primära fokuset för företag och annonsörer. För närvarande är mobilannonsering uppdelad i tvåföretagslagen. Google kontrollerar för närvarande 49,3 av mobilannonsintäkterna över hela världen med Facebook som stänger klyftan vid 17,6. Nyligen lanserade Facebook sin mobila annonsplattform Audience Network. Audience Network utökar annonskampanjer bortom Facebook och på tredje parts mobilappar. Målgruppsnätverket driver marknadsföringsmål, i synnerhet körningsavgifter och engagemang. Som en ytterligare plattform tillåter Audience Network att Facebook hävdar personuppgifter till annonsörer utan att häva sin egen webbplats. På samma sätt kommer Googles förvärv av AdMob 2010 att innehålla ett inbyggt mobilannonseringssystem som driver inköp i app och överför marknadsföring till 650 000 appar. (För mer, se: Hur Internet-webbannonsindustrin fungerar.) Market share amp Financials På ytan kan mäta framgången för affärs vertikaler observeras genom marknadsandelar och intäkter. Enligt dessa kriterier är Google den dominerande ledaren inom webb - och mobilannonsering. År 2013 svarade reklam för 50,5 miljarder i intäkter och ungefär 91 av de totala intäkterna. Av de 50,5 miljarderna genererade mobilannonsering 8,85 miljarder. Liksom Google genererades en majoritet av Facebooks 2013-intäkter från reklam. Intäkter från reklam stod för 7 miljarder av Facebooks totala intäkter. Som 89 av de totala intäkterna kan Facebooks 55-åriga tillväxt hänföras till expansionen av reklam, i synnerhet mobilannonser. På grund av den volym som Google arbetar med är det inte förvånande. Googles marknadsandel för amerikanska mobilannonser är 37,2 med Facebook som kontrollerar bara 17,6. (För mer, se: Baidu Versus Google: Vem kommer att vinna det globala sökkriget) Bottom Line Eftersom teknisk innovation påverkar hur företag fungerar, kommer reklam att fortsätta generera en stor del av intäkterna för företag som Google och Facebook. Googles reklammål riktar sig till målgrupper baserat på sökord. En enda sökning som innehåller ett nyckelord kan utlösa ett antal annonser på skärmen. Google erbjuder annonsplacering i Google och andra webbplatser via Google AdWords och AdSense. Omvänt målar Facebooks annonser målgrupper baserat på användarprofiler och personlig information. Ålder, kön, demografisk och Gilla dikterar vilka annonser användarna ser. Med denna information begränsar marknadsförare annonserna till dem som är mest sannolikt att besöka deras företags hemsida. Googles tjänster är dock inte begränsade till sökbaserade annonser. Google fungerar som companys sociala medieplattform och ett annat sätt för annonsörer att nå målgrupper. Både Google och Facebook fortsätter att växa och anpassa sig till mobilteknik. Mobilannonser är den mest lovande annonsformen, med stort år över årstillväxt. Google och Facebooks mobilannons närvaro fokuserar på annonser från tredje part och ombord med mätbara resultat i mobilappavbetalningar och engagemang. På grund av den stora närvaron och trafiken på varje webbplats är Google och Facebook allmänt trodde att de är de bästa plattformarna för annonsörer att nå sina målgrupper. Välkommen till Forex Directory Om du söker efter nya FOREX-mäklare, Forex-bonusar, Forex Trading Software , FOREX Signal Services och andra FOREX-saker, då är det här rätt plats Här hittar du allt Forex-relaterat Forex Directory är en omfattande katalog över företag som tillhandahåller produkter och tjänster på de globala FOREX-marknaderna. Inkluderat är länkar och beskrivningar av FOREX-mäklare, faktiska FOREX-bonusar, FOREX Forums, Forex Trading Software, FOREX Signal Services etc. Kolla in den dagliga uppdaterade Forex News, Economic Calendar, Forex Market Signals etc. Forex trading brukade vara privat spel av banker och stora institutioner men idag är det lättillgängligt och dess utveckling har blivit välkänd de senaste åren. Du kan se ett växande antal på Forex portaler, Forex informationsleverantörer, Forex signaltjänster etc. varje dag. Liksom alla andra saker på Internet kan du uppleva övergången från att sakna information till informationsflöde. Det är en av anledningarna till att vi - ett team av långvariga handlare - skapade denna webbplats. Forex Trading och i allmänhet Day Trading är som ett pussel där handlare är i ständig sökning efter saknade bitar av information. Detta kan innebära tekniska och grundläggande faktorer eller en kombination av olika faktorer. Vår webbplats ska hjälpa dig att vänja dig och lära dig om handel med Forex-marknaden. Vi erbjuder även dig en översikt över Forex med Trading Tips, Trendline Trading, Fibonacci Trading, Fundamental Analysis, Money Management, Trading Strategies och mycket mer. Huvudsyftet med Forex Directory är att tillhandahålla användbara länkar, inblick i innehåll och högkvalitativ information till alla enskilda Forex-handlare. Som näringsidkare måste du navigera på finansmarknaden med exakt handelsinformation och nyheter. Vi önskar dig en inspirerande läsning och kan du hitta många nya insikter för din handel Eller vill du marknadsföra och marknadsföra din egen FOREX-produkt eller FOREX-verksamhet Förutom vi är ett FOREX-reklambyrå och erbjuder dig högkvalitativ FOREX-trafik för att annonsera din FOREX-verksamhet eller FOREX-produkt med tusentals riktade personer intresserade av FOREX-aktiviteter dagligen på våra webbplatser där uppdaterad användbar information om FOREX publiceras. Vi erbjuder dig bannerannonser, videoannonser, textannonser och bildannonser. Varje annonsering innehåller en annonseringskampanj via Facebook och Twitter: du kommer att få två tweets på våra Twitter-sidor med över 30.000 i Forex-intresserade anhängare (Forex Directory Forex Ads) 10 annonser på våra Facebook-sidor med över 80.000 liknande inlägg i våra Forex Facebook-grupper med över. 700,000. medlemmar. Tveka inte längre och häng med oss ​​nu Ge oss din åsikt Vi vill veta vad du tycker om oss Ge ett förslag till en förbättring av en produkt eller tjänst Vi kommer gärna att överväga det. Gärna lämna din åsikt i kommentarerna nedan. - Vi är ledsna att vi kommer att stänga kommentarer avsnittet på grund av massan av skräppost. Skriv gärna ett mail för förslag etc. - Tack Riskinformation: Forex Directory accepterar inte något ansvar för förlust eller skada som ett resultat av tillit till informationen på denna webbplats. Var god informerad om riskerna och kostnaderna i samband med handeln på finansmarknaderna. Valutahandel på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Innan du bestämmer dig för handel med utländsk valuta eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Forex-annonsering EarnForex tar emot endast högkvalitativ riktad trafik, som främst kommer från sökmotorer, sociala medier och Forex-relaterade forum. Besökare är intresserade av allt om utländsk valuta och finansiell handel. Vårt ständigt uppdaterade innehåll håller en stor del av våra läsare omgångar på EarnForex dagligen. Varning Bli inte offer för phishing-bluff Alla annonseringserbjudanden ska endast göras via vårt kontaktformulär. Om någon kontaktar dig från e-post som slutar med earnforex. Se till att de kan svara på dina meddelanden som skickas till den adressen. Om de inte kan, de är svindlare och kommer att stjäla dina pengar. Vi använder inte Skype eller någon annan instant messenger för att diskutera reklam. Våra annonsräntor baseras på effektiviteten som levereras till flera Forex-mäklare under många års samarbete. De flesta våra annonsörer förnyar sig i flera år. Vi arbetar inte med CPM, CPL, CPA, inkomstandel eller någon liknande modell. Vi är inte intresserade av affiliateprogram. Vår fasta annonseringstjänst är dock det som mäklare och andra annonsörer finner kostnadseffektiva, lockar nya kunder. Den begränsade inventeringen säkerställer att exklusiviteten hos din annonsering med oss ​​och vår lojalitet hos våra besökare som inte blir irriterad med irriterande popup-annonser och stora distraherande bakgrundsannonser. Vi erbjuder följande placeringar för Forex-annonseringar (alla placeringar är webbplatsövergripande om inte annat anges): Typer av Forexannonser: 1 Topp bannerposition, 970times90 mdash 3.999month eller 1200week. 2 Botten banner position, 970times90 mdash 1,449month eller 400week. 3a Första glidande banerposition, 250times250 mdash 799month eller 220week. 3b Andra glidande banerposition, 250times250 mdash 749month eller 210week. 3c Tredje glidande banerposition, 250times250 mdash 729month eller 200week. Textlänkannonser: 4 Länktextläge (upp till 80 tecken) mdash 249month eller 70week. 5 Största textlänkposition (upp till 30 tecken) mdash 299month eller 80week. Ytterligare: 6 Utvalda Forex Broker Listning. Utvalda mäklare visas på förinställda positioner (i standardvyn) i listan och är också markerade för fler besökare. Utvalda mäklare visas så i alla relevanta mäklare kategorier: 1: a position mdash 7000month (bokad) 2: a position mdash 4,200month (bokad) 3: e position mdash 3,150month (bokad) 4: e position mdash 2,625month (bokad) 5: e position mdash 2,100month 7 Utmärkt textlänklista på ldquoForex Resources rdquo-sidan mdash 799år. Utvalda länk visas i fetstil och visas framför allt icke-presenterade länkar. 1 Top banner position, 970times90 mdash 1,599month eller 450week. 2 Bottom banner position, 970times90 mdash 579month eller 170week. 3a Första glidande banerposition, 250times250 mdash 459month eller 130week. 3b Andra glidande banerposition, 250times250 mdash 379month eller 110week. 3c Tredje glidande banerposition, 250times250 mdash 359month eller 100week. Textlänkannonser: 4 Länktextläge (upp till 80 tecken) mdash 80month eller 25week. 5 Översta textlänkposition (upp till 30 tecken) mdash 139month eller 40week. Ytterligare: 6 Utmärkt textlänklista på ldquoForex rdquo-sidan mdash 299 år. Utvalda länk visas i fetstil och visas framför allt icke-presenterade länkar.

No comments:

Post a Comment